Fresh Off The Boat Living While Eddie
S3, A15: Jessica beskyller Eddie för att ha tagit hennes papaya och en butiksanställd anklagar honom för att ha stulit en CD. Samtidigt spelar ett tv-team in en informationsfilm på Cattleman's Ranch.