The Cleaning Lady Lolo and Lola
S2, A2: Thonys svärföräldrar (Fionas kärleksfulla men jobbiga pappa och reserverade men starka mamma) kommer till Las Vegas. Samtidigt måste Thony hjälpa Arman genom att träffa Robert Kamdar – Nadias sällskapssjuka och charmiga forna älskare.