S6, A2: Leslie får ett pris från en internationell organisation för kvinnor i regeringspositioner, och reser till London med Ben, Andy, April och Ron för att ta emot det. Tom jagar rätt på den gåtfulle affärsmannen som försöker få Rent-a-Swag att gå i konkurs.