Lonely Ghosts
S1, A7: Amy bestämmer sig för att ta itu med sin ensamhet och sina känslor för Levi. På jobbet blir Dougie befordrad, och Amy försöker para ihop honom med Harper, Kristas snygga kollega. Händelsen för henne närmare Tyler.