Lonesome Sundown Cougar Town
S2, A18: Gänget inrättar en kommitté som ska bestämma varandras straff i ett försök att sluta ta varandra för givet. Trots att hon inser att Travis ska fatta ett av de största besluten i sitt liv tar Jules ett steg tillbaka.