The Sopranos Long Term Parking
S5, A12: Den federala polisen visar trumfen de har på hand, och Adriana funderar på vad hon kan göra. Tony B och Tony berättar för mycket för varandra, och Tony erbjuder Carmela något som kan förverkliga hennes fastighetsdrömmar.