9-1-1 Lost & Found
S6, A16: Avdelning 118 skyndar för att rädda två rumskamrater som desperat försöker hitta en nål i en höstack på en soptipp för att hjälpa en kvinna vars mardröm blivit en plågsam verklighet. Athena och Maddie samarbetar för att hitta en försvunnen pojke i ett fullproppat köpcenter. Chimney funderar på om det är dags att fria till Maddie.