S4, A12: För att skydda en tioårig, föräldralös pojke försöker Piper och Leo jaga ifatt demonen innan han kan föra barnet till the Source. Samtidigt får Phoebe Grams vigselring av Cole, men till deras förvåning har ringen blivit förhäxad.