S7, A5: Del 5 av 10. Lost cause. Sookie är helt utmattad och vill helst inte vara arrangör till den stora fest i Bon Temps som nu är på gång. Eric och Pam är på jakt efter en fiende och beger sig till Dallas för att gå på en insamlingsgala. I rollerna: Sam Trammell, Ryan Kwanten, Alexander Skarsgård, Rutina Wesley, Anna Paquin, Stephen Moyer m.fl.