Lie to Me Love Always
S1, A4: Under ett bröllop, arbetar Lightman och hans team med att förhindra mordet på en sydkoreansk ambassadör. Men när någon annan skjuts, avslöjar Lightman familjehemligheter och lögner för att identifiera mördaren.