NYPD Blue Love Hurts
S8, A15: Sipowicz och Sorenson utreder ett fall med en ledig polis som sköts när han var tillsammans med en prostituerad. Medavoy och Jones hjälper en olycklig butiksägare genom att hitta på en historia för att han ska slippa hamna i häktet.