Love Is a Long Road
S5, A12: Chicks Alzheimers-symtom gör att Jules vill att han ska köpa ett hus nära henne, men Graysons förslag att Chick ska flytta in hos dem får han snabbt ångra. Travis examen närmar sig och då tänds rivaliteten mellan Ellie och Laurie.