Lovesick Blues
S1, A7: Marshall Evans uppmanar Juliette och Rayna att samarbeta vid ett evenemang i Ryman-teatern; när Peggys desperation stiger tvingas Teddy tala om sanningen för Rayna; Scarlett kommer närmare Gunnar.