Boris & Rufus Lurad i fällan
S1, A3: Rufus och Boris försöker återupprätta kontakten mellan Leopoldo och hans kusin Nino. De upptäcker dock den verkliga orsaken till Ninos besök: han behöver hjälp för att neutralisera bieffekterna av ett experiment.