Transparent Lyft Blicken
S1, A9: Maura finner tröst hos ex-frun Shelly, och de gör upp en plan för att hjälpa Ed få som han vill. Sarah umgås med sin ex-make och börjar ifrågasätta separationen, medan Raquel äntligen når fram till Josh. Och när hela familjen samlas hos Shelly, får de sig några överraskningar.