Rick and Morty M. Night Shaym-Aliens!
S1, A4: Rick och Morty försöker komma till botten med ett mysterium i detta M. Night Shyamalan-inspirerade avsnitt! Gäststjärna är David Cross från TV-serien "Arrested Development".