Maci
S1, A1: Innan hon blev gravid var Maci en högpresterande elev från Chattanooga, Tennessee. När hennes fästman Ryan inte visar något intresse av att hjälpa till måste Maci komma underfund med om hon kanske måste klara sig på egen hand.