The Real Housewives of Dallas Mad as a Hatter
S1, A2: LeeAnne tar hjälp av en Dallas-designer för att få hjälp med sin hatt till Mad Hatter's Tea Party, en av årets mest eftertraktade tillställningar i Dallas societetskalender. Brandi kämpar med hennes mans ständiga affärsresor när hon ska hålla ett födelsedagstillställning för sin mor.