Ex On The Beach Mad Frank
S1, A2: Åtta singlar försöker att finna kärleken, men deras drömsemester slås alltmer i bitar. Vicky fortsätter att flörta med Ross och Marcos ex Frankie upptäcker att hon har en rival. Ash och Chloe får en otrevlig överraskning när nästa ex dyker upp.