Sadie Sparks Magikerrivaler
S1, A3: Gilbert och Sadie tvingas ofta jobba med den irriterande Blaine och snorkiga Cornelius. Ibland vill man gärna ge igen för Blaines gliringar, och ibland tror Sadie att hon hatar honom. Men innerst inne vet Sadie att det aldrig är tråkigt när han är med.