Våra värsta år Magnificent Seven
S7, A1: Släktingar till Peggy kommer på besök med sin femåriga son, Seven. De säger att de bara ska gå ett ärende, men sticker ifrån och lämnar sonen hos Peggy och Al, som bestämmer sig för att behålla honom.