All American Make Me Proud
S5, A14: Trots sin sorg försöker Jordan axla mansrollen i sin pappas frånvaro, men när Billys död används för att dra positiv uppmärksamhet till GAU:s problemtyngda footballprogram undrar Jordan om hans öde är att leva i sin pappas skugga.