Cougar Town Makin' Some Noise
S2, A3: När Jules försöker anpassa sig till att leva ensam blir Grayson ofrivilligt det nya objektet för hennes ständiga uppmärksamhet. Ellie bestämmer sig för att inte bli vän med sin nya barnflicka.