S1, A4: Tinky Winky, Dipsy och Po leker med sina favoritsaker, men Laa-Laa har inte sin boll, så de andra hjälper till att leta efter den. Teletubbisarna tittar på en film om en pojke och hans favoritsak: en cykel.