Malcolm in the Middle Malcolm Dates a Family
S5, A14: Lois grälar med Hal och grabbarnas favoritrestaurang och Malcolm kommer bra överens med sin flickväns familj, så pass bra överens att han faktiskt glömmer sin flickvän och Francis skaffar sig en assistent som gör allt han ber om.