S2, A9: Systraskap - och bristen därpå - flammar som en lägereld på Idylwild Wimmins Musikfestival. Maura får en ny vän och får en plötslig insikt - medan Sarah upplever befrielse från oväntat håll. Ali hamnar på en överraskande resa till det förflutna.