S1, A2: Hur har sökmotorer, webbannonser och dygnet-runt-övervakning påverkat våra liv? Som Edward Snowden säger: "Tv är ett medium du tittar på. Internet är ett medium som tittar på dig när du tittar på det. Del 2 av 3: Människa vs maskin.