Mannen i dödscellen
S1, A7: Howard Epps ska avrättas om 32 timmar för mordet på 17-åriga April Wright. Epps advokat, Amy Morton, riktar i sista minuten en vädjan till Booth, mannen som arresterade Epps, för att granska fallet på nytt. Booth anser att Epps är skyldig, men medger att fallet hade några lösa trådar.