Mannen i skyddsrummet
S1, A9: Byggarbetare hittar ett skelett i ett gammalt skyddsrum från 1950-talet. Jeffersonian kallas in för att hjälpa till att identifiera kvarlevorna. När Zack skär i benet släpper han av misstag ut sporer av en dödlig svamp, vilket leder till att teamet tvingas sitta i karantän över julafton. Medan alla försöker bevara julstämningen anstränger sig Brennan för att lösa mysteriet.