Bones Mannen i Suven
S1, A2: En bilbomb exploderar framför ett fullsatt kafé. Föraren och några av kaféets stamgäster dör och andra skadas. Eftersom bilen var registrerad till en framstående man från Mellanöstern med koppling till regeringen, kallar agent Booth in dr Brennan för att hjälpa till att identifiera föraren.