Prison Break Map 1213
S2, A5: Mahone får ett plötsligt intresse för "myten" om DB Cooper och får en speciell leverans från FBI:s huvudkontor. Michael och Lincoln är fast beslutna över att vara de första att hitta platsen för Westmorelands Double K ranch i Utah. T-Bag hoppas att hans minne inte sviker honom. C-Note har en skakig tågresa och Sucre beger sig till Las Vegas för att stoppa Maricruzs bröllop.