Transparent Mappa
S1, A4: När Maura äntligen kommer ut för Ali följer de med Sarah på en utflykt till köpcentret, där de får sig en otrevlig läxa om hur det är att vara kvinna. Josh blir tvungen att konfronterar sitt förflutna när Syd (Carrie Brownstein) ställer frågar om hans långtidsrelation med Rita.