Hollywood Medium With Tyler Henry Maria Menounos, Retta, Pia Toscano, Larry Birkhead
S2, A6: Unge mediet Tyler Henry använder sina förmågor för att hjälpa Maria Menounos, Retta, Pia Toscano och Larry Birkhead att få kontakt med kära bortgångna familjemedlemmar och vänner.