Mariachi Shelly's Frankenstein
S3, A7: Mitt i en tropisk storm gör APD och GBI allt för att rentvå namnet på en oskyldig man, och avslöjar chockerande hemligheter som tyder på att mördaren kan vara närmare än de någonsin trodde.