S1, A2: Tsukasa och Hitomi uppmuntrar Inori till att delta i märkestagningen, ett prov inom konståkning, vilket kvalificerar Inori för tävlingar. Dagen för provet träffar Inori en vacker flicka som ser ut som en prinsessa. När en oförskämd kille får Inori att tappa självförtroendet är det upp till Tsukasa att hjälpa henne att få tillbaka det.