S1, A2: Med tvivel i tankarna påbörjar lagledaren Tom Dumoulin årets första stora tur: Giro d'Italia. Hans dröm om att återvända till högsta nivån efter sitt oförutsedda uppehåll som cyklist faller omedelbart samman. Samtidigt överträffar Koen Bouwman, hans följeslagare på träningslägret i Colombia, förväntningarna i Giro d'Italia. Tillsammans åstadkommer de en bedrift som ingen trodde var möjlig.