Mästerplanen
S1, A4: En ödesdiger dag verkar förstöra hela Tour de France för Jumbo-Visma. Endast en mästerplan kan rädda Touren. Och i ett ögonblick då mästaren misslyckas i sitt uppdrag, visar hans elev vad han går för.