Agents of S.H.I.E.L.D. Maveth
S3, A10: S.H.I.E.L.D. och Hydra möts i en strid som förändrar Coulsons värld för evigt. Daisy och hennes team av Omänskliga kämpar för att hålla Hydra borta.