Maxine Rolls the Dice
S1, A4: Då Normas egendomar har testamenterats till en välgörenhetsorganisation, är Maxines sista chans att lägga beslag på Dellacorte-förmögenheten ett förvaltarskap som försätter henne i en juridisk strid mot Robert.