9-1-1 May Day
S5, A16: 118:an rycker ut när 9-1-1 Call Center går upp i lågor. Sedan riskerar Bobby sitt liv för att rädda May och Claudette som är instängda, Buck och Eddie arbetar tillsammans för att hjälpa en skadad elektriker, och Chimney och hans bror jobbar tillsammans som brandmän för första gången.