The Sopranos Mayham
S6, A3: Silvio delar upp vinster och stoppar ett dödläge mellan Bobby och Vito. Carmela vänder sig till en oväntad källa för hjälp med AJ, och Christopher vänder sig till en gammal skrivarvän för hjälp med en ny satsning.