S1, A6: Molly tar ansvar för att ge Libby den bästa bat mitzvaen någonsin. När Darryl hamnar i problem i skolan, anmäler Molly sig frivilligt för att hjälpa honom att förbättra sitt beteende genom att ge honom "snälla lektioner".