Red Oaks MDMA
S1, A4: Davids romantiska planer för Karens födelsedag går åt skogen. Sam och Judys äktenskapsrådgivare ger dem något extra för att komma i romantisk stämning, och Misty ordnar världens sämsta blinddejt åt Wheeler.