True Blood Me and The Devil
S4, A5: Sookie tar hand om Eric, och Bill blir personligt inblandad i nekromantikrisen, medan Pam försöker hantera sin egen, personliga kris. Jesus och Lafayette ger sig av till Mexiko för att utnyttja en schamans krafter, och Jason är på bättringsvägen.