Mike Meal Ticket
S1, A4: Som nybliven singel med gränslös tillgång till hela världen, så uppmuntrar Don King Mikes omåttliga livsstil, vilket blir orsaken till att han förlorar titeln till Buster Douglas i den största skrällen i boxningens historia.