The Good Wife Meddelandedisciplin
S6, A7: Finn upptäcker ett potentiellt förödande bevis som kan ha konsekvenser för Alicia och Peter när han förbereder sitt rättsmål mot Cary. David Hyde Pierce gästspelar.