NYPD Blue Meet The Grandparents
S10, A19: Precis som Andy och Connie ska färdigställa adoptionen av lilla Michelle, dyker Franks Colahans mamma och pappa upp. Connie berättar vänligt att de vill att farföräldrarna ska vara en del av Michelles liv, fullt ut.