Melissa Joan Hart, Madison Beer, Snooki Follow-up
S2, A1: Unge mediet Tyler Henry använder sina förmågor för att hjälpa Melissa Joan Hart och Madison Beer att få kontakt med kära bortgångna familjemedlemmar och vänner. Och det blir uppföljning från förra säsongen med Snooki.