Soulmates Mellanlandning
S1, A4: Mateo och Jonah träffas på en bar och kommer bra överens. Mateo blir rasande när han upptäcker att Jonah har stulit hans pass. Nu kan Mateo inte åka till Colomibia för att träffa sin själsfrände. De ger sig ut på ett galet äventyr för att få tillbaka passet.