Chapelwaite Memento Mori
S1, A2: Ett barn i staden dör av en mystisk sjukdom. Hysteriska stadsbor kräver att Charles gräver upp sin kusins grav; Charles vägrar, men öppnar graven privat och blir chockad av vad han hittar.